Lezen is niet alleen heel belangrijk voor de (sociale) ontwikkeling, het is ook heel erg leuk! Daarom hebben wij een Bibliotheek op School (BOS), in nauwe samenwerking met de Bibliotheek Gelderland Zuid.

Onze bibliotheek bestaat uit een collectie boeken op school. Kinderen kunnen ook boeken online reserveren uit de collectie van Bibliotheek Gelderland Zuid. Deze boeken worden binnen enkele weken naar onze eigen schoolbibliotheek gebracht!

Alle leerlingen van de LvB krijgen een gratis inlogcode. Met deze code kunnen ze inloggen in SchoolWise  waar ze op zoek kunnen gaan naar leuke en interessante boeken.

Naast ‘Bibliotheek Op School’ zijn er door het jaar heen projecten voor leesbevordering om het leesplezier van onze leerlingen te vergroten.

Mochten er vragen zijn over BOS, dan kunnen deze gesteld worden aan Anouk Bos via a.bos@lvbueren.nl.